Udgivelse

#
2
— 2021
Sådan spotter du vaklende elever og kursister
De landfaste skoler kan lære meget om fastholdelse af et skib
Indsatsen for at fastholde udsatte unge i uddannelse har slået fejl
Brug hjemmeopgaven som døråbner mellem teori og praksis
Online-undervisning er som at miste sin krop som lærer
Relaterede artikler

Inspiration
Sådan spotter du vaklende elever og kursister
Ungdomsuddannelse
Vejledning

Bag om
De landfaste skoler kan lære meget om fastholdelse af et skib
Ungdomsuddannelse
Vejledning

Bag om
Indsatsen for at fastholde udsatte unge i uddannelse har slået fejl
Ungdomsuddannelse
Vejledning

Lærer til lærer
Brug hjemmeopgaven som døråbner mellem teori og praksis
Undervisning

I dybden med
Online-undervisning er som at miste sin krop som lærer
Digitalisering
Undervisning
Flere udgivelser

#
1
— 2025
PIAAC2: Voksne, der har mest brug for efteruddannelse, deltager mindst
Sammensætning af indvandrere kan påvirke PIAAC-resultat
LGBT+-elevers trivsel er også dit ansvar
Tesfaye i spørgeregn om reform
Prisvindende lærer: Jeg har ingen dårlige elever. Kun gode og rigtigt gode.

#
4
— 2024
Hvad kan EPX'en lære af FGU
Få tjek på samarbejdssporet om arbejdstid
Står dine kolleger klar til at gribe dig?
Når konkursen rammer en skole
Nomineret til pris: Jeg har fundet min niche
"Jeg kan blive vejet på guldvægten frem gange i løbet af en uge"
"Jeg møder hele verden i mit job - hver dag"
På landevejen mod fordomme og frafald

#
3
— 2024
Karin fik arbejdsglæden tilbage som senior
”Jeg laver jo det, jeg allerhelst vil”
Når børnene bliver ramt af alvorlig sygdom
En udstrakt hånd til digitalt udfordrede – med forhindringer
For første gang er de en del af et 'vi'
Sådan skaber vi en skole, hvor de unge kan trives
”Hov, kig lige op fra bundlinjen. Vi taler EGU”
Først EGU – så en erhvervsuddannelse
2024 har ringet: Eleverne vil respekteres af lærerne